دسته‌بندی نشده

روند خرید ملک در قبرس شمالی

روند-خرید-ملک-در-قبرس-شمالی

روند خرید ملک در قبرس شمالی چیست ؟

 شما تصمیم به خرید ملک در قبرس شمالی گرفته اید  روند این کار چیست؟

*در مورد روند خرید ملک در قبرس شمالی باید بگوییم غیر از اینکه می توانید به زبان ترکی صحبت  کنید و یا تمام وقت در TRNC زندگی می کنید، برای خرید ملک خود باید یک وکالتنامه محدود به یک وکیل قبرس شمالی بدهید.

* “سپرده رزروِ” استاندارد که ملک را از بازار خارج می کند بین 1000 تا 2000 پوند استرلینگ است. توصیه می کنیم این مبلغ ابتدا به مشاور حقوقی شما و نه به صاحب ملک پرداخت شود.

* تکمیل قرارداد – پس از تهیه قرارداد توسط مشاور حقوقی و تأیید خودتان، می توانید حداقل ظرف یک هفته آن را امضاء کنید. اما زمان استاندارد 2 الی3 هفته بعد از رزرو است. روند گرفتن مالکیت در قبرس شمالی می تواند بسیار سریعتر از کشوری مانند انگلیس انجام شود. در مورد املاک با وام های بانکی ممکن است زمان بیشتری صرف شود.

روند خرید ملک در قبرس شمالی

وکیل:

تنظیم وکالتنامه

در مورد روند خرید ملک در قبرس شمالی باید گفت در طول سفر بازدید یا روز بازدید با گروه 66 و مشاوران ما، اگر قبل از بازدید هنوز مشاور حقوقی مستقل خود را انتخاب نکرده باشید ما می توانیم با لیستی از وکلای مجاز و تایید شده شما را یاری کنیم.

تنظیم وکالتنامه محدود با یک مشاور حقوقی معتبر در قبرس شمالی سریع و رایگان است. باید گذرنامه خود را همراه داشته باشید. این فقط یک وکالتنامه برای انجام فرایند خرید ملک در قبرس شمالی است و هیچ ریسکی برای شما ندارد. وکیل شما قرارداد را آماده می کند، قانونی بودن ملک را بررسی می کند، بر”درخواست اجازه خرید” نظارت می کند، قرارداد فروش در ثبت زمین و سایر موارد را فهرست می کند.

مزایای خرید ملک در قبرس شمالی را بدانید

در مورد روند خرید ملک در قبرس شمالی باید بگوییم بسیاری از بازدیدکنندگان این نوع وکالت را در طول بازدید خود تنظیم کرده اند تا در صورت عدم اطمینان قبل از ترک قبرس شمالی، زمانی که به خانه برمی گردند ، امکان خرید ملک را داشته باشند. این مهم است زیرا وکیل را قادر می سازد تا اگر شما برای مدت طولانی از قبرس شمالی دور بودید، از طرف شما اسناد را امضا کند.

 پرداخت سپرده

در مورد روند خرید ملک در قبرس شمالی باید بگوییم برای خارج کردن املاک از بازار، رسم است که یک مبلغ واریزی بدون استرداد بین 1000 تا 2000 پوند بپردازید.

در صورتی که نظر خود را تغییر دهید، معمولاً با همان مالک یا سازنده به یک ملک دیگر قابل انتقال است، اما به طور کلی قابل استرداد نیست. می توانید این مبلغ را به صورت نقدی یا از طریق انتقال بانکی پرداخت کنید. گاهی اوقات می توان از کارتهای اعتباری نیز استفاده کرد.

در گروه 66 ما رزرو املاک را قبل از عزیمت و بازدید توصیه نمی کنیم و پیشنهاد می کنیم از انجام هرگونه عجله و شتاب برای انجام این کار خودداری کنید.

ما همچنین توصیه می کنیم که در صورت امکان این واریز را به جای اینکه مستقیم به مالک باشد به مشاور حقوقی خود پرداخت کنید ( این به آن معناست که اگر مشاور حقوقی شما مشکل و ایراد جدی از نظر قانونی در کار پیدا کرد، می توانید پولتان را پس بگیرید ) برای خرید ملک نیازی به حساب بانکی قبرس شمالی ندارید زیرا همه پول ها با انتقال بانکی قابل انتقال هستند.

روند خرید ملک در قبرس شمالی

فرایند خرید ملک در قبرس شمالی:

در مورد روند خرید ملک در قبرس شمالی باید گفت:

معمولا در قبرس شمالی، حقوق کامل وکیل شما در هنگام شروع کار و اغلب قبل از این که شما قبرس را ترک کنید، پرداخت می شود. این امر به این دلیل است که بیشتر موکلان در خارج از کشور زندگی می کنند و اگر مبلغ تمام و کمال پرداخت نشود، در صورت زیر قول زدن خریدار، وکیل هیچ گونه پولی را برای کارش دریافت نمی کند.

در مورد روند خرید ملک در قبرس شمالی باید بگوییم قبل از اینکه هرگونه سند حقوقی در قبرس شمالی برای ملک به نام شما ثبت شود، باید آنچه را که مجوز خرید نامیده می شود (که معمولاً به صورت P2P به صورت اختصاری نوشته می شود)

از TRNC دولت اخذ نمایید ( این کار غیر عادی است و زیاد عرف نیست – تنها دلایل این امر معمولاً در مواردی است که خریدار آتی سوء پیشینه در کشور مبداء خود داشته باشد یا اینکه این ملک در منطقه نظامی ساخته شده باشد) و این6  الی 9 ماه طول می کشد. با این وجود در این دوره با ثبت قرارداد فروش شما در ثبت زمین، از مالکیت شما محافظت می شود  که باید پس از امضای قرارداد توسط نماینده قانونی شما انجام شود. گزارش پلیس باید از کشور مبداء شما تهیه شود.

اگر در مورد روند خرید ملک در قبرس شمالی ابهاماتی وجود دارد با دیگر سوالات متداول خرید ملک در قبرس شمالی آشنا شوید.

در مورد روند خرید ملک در قبرس شمالی باید گفت اگر ملک شما یک ساختمان نوساز است، قرارداد فروش شامل کلیه شرایط مهم مانند شماره قطعه، اندازه نقشه، قیمت، برنامه پرداخت، تاریخ تکمیل با بندهای جریمه برای تأخیر در اتمام. کلیه نقشه های طبقه و مشخصات مربوطه به قرارداد پیوست خواهد شد تا اطمینان حاصل شود که فروشنده ملزم به انجام کار ساخت و ساز طبق این موارد بوده است.

اگر ملک شما از نوع املاک فروش مجدد است، تا آنجا که ممکن است جزئیات بیشتری از قبیل اندازه قطعه، مبلمان موجود، هرگونه ضمانت نامه فعلی و سایر موارد باید در آن لحاظ شود. وکیل شما تحقیقات درباره زمین را انجام می دهد و بررسی می کند که کلیه مشخصات از نظر قانونی مرتب باشند.

با هزینه‌های زندگی در قبرس شمالی آشنا شوید

روند خرید ملک در قبرس شمالی

مالیات بر خرید املاک در قبرس شمالی:

روند خرید ملک در قبرس شمالی و مالیات املاک در قبرس شمالی

علاوه بر قیمت فروش، سه مالیات اصلی وجود دارد که باید پرداخت شود که معمولاً در کل 8.5٪ است. (مربوط به مارس 2017)

اول: تمبر مالیاتی 0.5٪ است.

دوم: مالیات بر ارزش افزوده 5 درصد برای دولت است مگر این که سند مالکیت به نام مالک باشد و مالیات بر ارزش افزوده قبلاً پرداخت شده باشد. لطفاً توجه داشته باشید حتی اگر مالیات بر ارزش افزوده پرداخت شده اما سند مالکیت به نام فروشنده موجود نباشد، مجبور هستید دوباره آن را پرداخت کنید.

سوم: پرداخت 3٪ ( در صورت خرید اول) هزینه سند مالکیت است که باید پس از کسب مجوز خرید و سند مالکیت موجود پرداخت شود. اگر قبلاً در قبرس شمالی سند مالکیتی به نام خود داشته اید، هزینه آن 6٪ است.

قبرس شمالی برای سرمایه‌گذاری مناسب است؟

قبرس را بیشتر بشناسید