دسته‌بندی نشده

دانشگاه بین المللی قبرس شمالی CIU

دانشگاه بین المللی قبرس شمالی CIU

 

 تاریخچه دانشگاه بین المللی قبرس شمالی CIU

موقعیت استراتژیک ژئوپلیتیک جزیره قبرس و مجاورت آن با زادگاه تمدن نقش مهمی در آنچه امروز قبرس دارد ایفا کرده است. جزیره ای کوچک اما به واقع بین المللی. این هویت بین المللی الهام بخش نام ما شد. دانشگاه بین المللی قبرس شمالی CIU ریشه در چشم انداز آقای اوزر بویاسی  ( Özer Boyacı )  دارد که می خواست نهادی را ایجاد کند که نشانه ای از آموزش عالی در قبرس شمالی باشد.

س از 22 سال، تحقق نگرش وی را در موفقیت های بی شماری که از دانشگاه بین المللی قبرس شمالی CIU بیرون آمده است، زیرساخت های آموزشی که در جزیره نظیر ندارد، پردیس دانشگاه با بیش از یک میلیون متر مربع ، تمرکز روزافزون بر تحقیقات، مسئولیت اجتماعی محیط زیست و فرهنگ و تعداد فزاینده تعداد فارغ التحصیلان در بیشتر از صد کشور مختلف، می توان مشاهده کرد.

دانشگاه-بین-المللی-قبرس-CIU

 

مرکز آموزش پیوسته دانشگاه بین المللی قبرس شمالی CIU

مرکز آموزش پیوسته دانشگاه بین المللی قبرس (CIUCEC) برنامه های آموزشی ارائه شده به عموم مردم را سازماندهی، تحقق و هماهنگ می کند. هدف اصلی CIUCEC اجرای برنامه های آموزشی کوتاه مدت و بلند مدت برای رفع نیازهای پیوسته آموزشی قشر فعال جامعه است.

 CIUCEC با بهره گیری از مهارت های تخصصی واحدهای مختلف دانشگاه و ارائه گزینه های آموزشی سازگار با شغل و پیشرفت فردی، هدف خود را نه تنها در جهت کمک به افراد و متخصصان برای رسیدن به موفقیت در شرایط رو به تحول دنیا و محیط کار قرار داده است بلکه در زمینه پیشرفت کشور به توسعه همکاری بین دانشگاه و مردم همچنین بین بخش خصوصی و سازمان های بین المللی متمرکز شده است.

دانشگاه بین المللی قبرس شمالی CIU

کادر متخصص دانشگاه بین المللی قبرس شمالی CIU

CIUCEC  با دارا بودن اعضای هیئت علمی با تجربه و متخصصان مشاور و واجد شرایط برای آموزش افراد خلاقِ علاقمند به رشد مهارت های فردی و بالا بردن توان حرفه ای، این برنامه ها را به انجام می رساند که از طریق آن، این مرکز همچنان با موفقیت در خدمت مردم و تضمین رفاه عمومی است.

علاوه بر این مأموریت، مرکز بر رفع نیازها و مطالبات آموزشی هم در درون دانشگاه و هم در نهادهای مختلف داخلی، متمرکز شده است. در حقیقت، محیط ما، به خصوص شناخت ما از فناوری به سرعت در حال تغییر است. این مرکز فرصتی را برای دستیابی به مهارت های مورد نیاز برای منطبق شدن با این تغییرات و تحولات فراهم می کند و به مردم این امکان را می دهد تا با تغییرات خود را منطبق کنند.

ادامه تحصیل از این هدف ناشی می شود که افراد برای دستیابی به استانداردهای کشورهای توسعه یافته و ایجاد نیروی کار واجد شرایط و آینده گرا در جامعه، با آن تحولات هماهنگ شوند. به همین منظور،CIUCEC  از طریق سمینارها و فعالیت های فوق برنامه درسی و آموزشی به توسعه زمینه های پژوهشی و دانشگاهی کمک می کند. این امر همکاری با بخش خدمات عمومی، بخش خصوصی و نهادهای بین المللی را با هدف خدمت به آن بخش ها و به شکل گسترده تر در راستای خدمت به جامعه فراهم می نماید.

انشگاه-بین-المللی-قبرس-شمالی-iu

تماس سریع با هلدینگ فرد

  تلفن ایران

 021-77711200

  تلفن ایران

09125488548

  تلفن قبرس

90-533-849-4714+

  تلفن ایران

021-77627589

  • دفتر ایران : فلکه سوم تهرانپارس – خیابان طاهری – ساختمان پزشکان طبقه دوم – واحد 25

    تلفن: 021-77711200

    دفتر ایران : شریعتی،خیابان ملک، پلاک 38

    تلفن: 021-77627589  0912-5488548

  • دفتر قبرس : فاماگوستا ، گولسرین

    تلفن : 4714-849-533-90+

طراحی سایت با ❤ توسط تهران سایت

سایدبار